yYAXssKCQaUWZcXZ79RJTBLvo-c;SfREtjZ9NYeQnnVMC-CsZ9qN6L0 Finance, Economics, Globus, Brokers, Banks, Collateral-Oriano Mattei: MILO DJUKANOVIC & BANDA.... LEGGENDO QUESTO ARTICOLO PUBBLICATO DAL QUOTIDIANO ON-LINE MONTENEGRINO "DAN", CI SI RENDE CONTO DEL SACCHEGGIO CHE LA FAMIGLIA DJUKANOVIC CON A CAPO IL PADRE PADRONE DA ANNI IN MONTENEGRO MILO DJUKANOVIC HA FATTO NEL SUO PAESE. A QUESTO, CI SI DIMENTICA L'ENORME GUADAGNO CHE MILO DJUKANOVIC E LA SUA CRICCA HANNO GUADAGNATO DAL 1996 FINO AL 2001 CON CONTRABBANDO DI SIGARETTE, ARMI E DROGA...... E NEL FRATTEMPO I POTERI FORTI A STELLE E STRISCIE GLI HANNO SEMPRE PARATO IL CULO PROTEGGENDOLO E FACENDOGLI FARE TUTTI I PORCI COMODI E PER ULTIMO L'INTEGERRIMO PROCURATORE CAPO MONTENEGRINO "Milivoje Katnic" DOPO UN INIZIO PROMETTENTE SI E' PIEGATO ANCHE LUI AL SERVIZIO DEI POTENTI......

video

Loading...

sabato 10 dicembre 2016

MILO DJUKANOVIC & BANDA.... LEGGENDO QUESTO ARTICOLO PUBBLICATO DAL QUOTIDIANO ON-LINE MONTENEGRINO "DAN", CI SI RENDE CONTO DEL SACCHEGGIO CHE LA FAMIGLIA DJUKANOVIC CON A CAPO IL PADRE PADRONE DA ANNI IN MONTENEGRO MILO DJUKANOVIC HA FATTO NEL SUO PAESE. A QUESTO, CI SI DIMENTICA L'ENORME GUADAGNO CHE MILO DJUKANOVIC E LA SUA CRICCA HANNO GUADAGNATO DAL 1996 FINO AL 2001 CON CONTRABBANDO DI SIGARETTE, ARMI E DROGA...... E NEL FRATTEMPO I POTERI FORTI A STELLE E STRISCIE GLI HANNO SEMPRE PARATO IL CULO PROTEGGENDOLO E FACENDOGLI FARE TUTTI I PORCI COMODI E PER ULTIMO L'INTEGERRIMO PROCURATORE CAPO MONTENEGRINO "Milivoje Katnic" DOPO UN INIZIO PROMETTENTE SI E' PIEGATO ANCHE LUI AL SERVIZIO DEI POTENTI......

Či­nje­ni­ca da se Cr­na Go­ra na svjet­skoj rang-li­sti per­cep­ci­je o ko­rup­ci­ji na­la­zi ra­me uz ra­me sa Mek­si­kom, Ko­lum­bi­jom i Ban­gla­de­šom, vi­še ne­go ja­sno i ne­dvo­smi­sle­no po­ka­zu­je ko­li­ko su „stvar­ni” pre­mi­jer Cr­ne Go­re Mi­lo Đu­ka­no­vić, nje­go­va po­ro­di­ca i ku­mo­vi, uve­li na­šu ze­mlju u ovo dru­štvo po ko­me nas, na­ža­lost, pre­po­zna­ju ši­rom Evro­pe i svi­je­ta, sa­op­štio je pot­pred­sjed­nik De­mo­krat­ske Cr­ne Go­re Mi­jo­mir Pe­jo­vić. On je na­veo da se to naj­bo­lje pre­po­zna­je u afe­ri „Te­le­kom” i „Li­men­ka”.
– Dok se on, sa jed­ne stra­ne, di­či usvo­je­nim za­ko­no­dav­stvom, do­tle je, sa dru­ge stra­ne, sa­mo u 2016. go­di­ni uz po­moć pred­sjed­ni­ka Skup­šti­ne u sa­mo jed­noj afe­ri „Li­men­ka” uspio da ot­me pre­ko 10 mi­li­o­na eura gra­đa­na, od ko­jih je mo­glo da se na­pra­vi ne­ko­li­ko do­mo­va zdra­vlja, ško­la, vr­ti­ća i sport­skih sa­la. Za sve to vri­je­me, tu­ži­lac pod sum­njom da je pod kon­tro­lom še­fa, Mi­li­vo­je Kat­nić, još pre­vo­di spi­se iz afe­re „Te­le­kom”, tru­di se da ne vi­di Tur­ski rt, ne­ma vre­me­na da se osvr­ne na pri­va­ti­za­ci­ju ho­te­la Ava­la i na sva­ki na­čin po­ku­ša­va da spa­si Mi­o­mi­ra Mu­go­šu afe­re „Ba­zar”, pre­ba­cu­ju­ći kri­vi­cu na tre­će­ra­zred­ne lo­kal­ne slu­žbe­ni­ke – is­ta­kao je Pe­jo­vić.

On za­klju­ču­je da u tom du­hu Cr­na Go­ra obi­lje­ža­va Me­đu­na­rod­ni dan bor­be pro­tiv ko­rup­ci­je.
– Če­ka­ju­ći kraj ove kri­mi­nal­ne vla­sti, ko­ja je za­ro­bi­la sve in­sti­tu­ci­je i su­spen­do­va­la sve za­ko­ne za bor­bu pro­tiv ove po­ša­sti – is­ta­kao je Pe­jo­vić.
Afe­ra „Li­men­ka” omo­gu­ći­la je bra­tu Mi­la Đu­ka­no­vi­ća, Acu, da zaradi pre­ko de­set mi­li­o­na eura. On je 2008. go­di­ne ku­pio za 3,3 mi­li­o­na eura zgra­du u ko­joj su bi­li smje­šte­ni Upra­va po­li­ci­je i MUP i ko­ji je trebalo da se ise­le iz pro­sto­ri­ja do kra­ja 2010. go­di­ne. Upra­va po­li­ci­je je po­što­va­la do­go­vor, dok MUP ni­je, zbog če­ga je Đu­ka­no­vić tu­žio dr­ža­vu i po­čet­kom ove go­di­ne pra­vo­sna­žno je okon­čan po­stu­pak, Đu­ka­no­vić je obe­šte­ćen sa oko de­vet mi­li­o­na. Ra­ni­je su mu vra­će­na 3,3 mi­li­o­na, pa je zbog neo­slo­ba­đa­nja zgra­de „Li­men­ka” za­ra­dio vi­še­mi­li­on­ski iz­nos na ra­čun gra­đa­na i dr­žav­nog bu­dže­ta.
Is­tra­ga o afe­ri „Te­le­kom” po­kre­nu­ta je na­kon što je Doj­če te­le­kom kra­jem 2011. go­di­ne pri­stao da pla­ti 95 mi­li­o­na do­la­ra na ra­čun po­rav­na­nja sa ame­rič­kom Ko­mi­si­jom za har­ti­je od vri­jed­no­sti, ko­ja je u is­tra­zi do­šla do do­ka­za da su sa 7,35 mi­li­o­na eura pod­mi­će­na dva cr­no­gor­ska zva­nič­ni­ka i „se­stra naj­vi­šeg vla­di­nog funk­ci­o­ne­ra ko­ja se ba­vi advo­ka­tu­rom”. U me­đu­vre­me­nu je i ame­rič­ka am­ba­sa­da u Cr­noj Go­ri na­ve­la da ta­mo­šnji or­ga­ni ima­ju do­ka­ze da je bi­lo ko­rup­ci­je, te da su volj­ni da omo­gu­će Cr­noj Go­ri da do­bi­je te spi­se. Od ta­da ima ne­ko­li­ko go­di­na. Tu­ži­o­ci su se i pro­mi­je­ni­li, dio spi­sa je pre­vo­đen i sve što je re­če­no je­ste da u spi­si­ma ko­ji su pre­vo­đe­ni ni­je pro­na­đe­no bi­će kri­vič­nog dje­la od stra­ne cr­no­gor­skih zva­nič­ni­ka.D.M.

Nessun commento: